Рушій цілком підходить для створення сиквела.
Умільці часто реалізовують різноманітні концепти на Unreal Engine 5. Цей рушій відносно легкий в освоєнні і володіє масштабним інструментарієм. Нещодавно його використали, щоб показати, як могла б виглядати Assassin's Creed в японському антуражі. А зараз автор YouTube-каналу Enfant Terrible створив на UE5 концепт Bloodborne 2.
У ролику блогера показуються всілякі локації, які могли б з'явитися в потенційному сиквелі. Одна з них — це площа, в центрі якої розіп'ятий чоловік. Інша — собор з високими шпилями і зловісними статуями біля нього. А третя — напівзруйнована фортеця з безліччю веж і переходів.
Ентузіаст зміг вловити загальний стиль Bloodborne і реалізувати його в своєму концепті. Готична атмосфера відчувається в частині локацій, а ось замок трохи вибивається з настрою.
Автор також подбав про деталізацію. Він розставив на локаціях палаючі урни, розкидав трупи на площі, а на вході до фортеці розмістив багато свічок і реалізував шибеницю.