Час попрощатися з режимом продуктивності?
Після показу Starfield в рамках Xbox Games Showcase стало відомо, що в грі на Xbox Series X буде тільки один графічний режим з кадровою частотою 30 кадрів/сек. Користувачам це не сподобалося, і вони почали критикувати розробників, стверджуючи, що проблема полягає в потужності консолі. Bethesda Game Studios і Xbox назвали такий крок свідомим дизайнерським рішенням для забезпечення оптимального комфорту. За їх словами, у приставки достатньо продуктивності, і справа зовсім не в ній. На сторону розробників стали експерти з Digital Foundry, які вважають, що 30 кадрів/сек можуть знову стати стандартом на консолях.
За словами фахівців, в Starfield реалізовано безліч різноманітних ігрових систем. Вони постійно взаємодіють між собою, через що виникає необхідність в узгодженості. Досягти останньої при 30 кадрах/сек простіше, ніж при вдвічі більшому показнику.
Ба більше, експерти Digital Foundry вважають, що повернення до 30 кадрів/сек ризикує перетворитися в стандарт на PS5 і Xbox Series. Ігри стають масштабнішими та графічно просунутішими, внаслідок чого виникає безліч проблем з оптимізацією. І обмеження в 30 кадрів/с може стати рішенням, яким користуватимуться розробники.