Переможцями "Битви брендів" у Fall Guys стали стример Ninja, кіберспортивна організація G2 Esports і ще двоє учасників.
Творці Fall Guys завершили "Битву брендів" – благодійну акцію, в межах якої різні компанії змагалися за право додати у гру костюм для персонажа в унікальному стилі.
За правилами івенту, бренди-учасники повинні були написати суму, яку готові пожертвувати в благодійну організацію SpecialEffect. Костюм найщедрішої компанії розробники обіцяли додати в Fall Guys.
Довгий час лідирував YouTube-канал FGteev, проте за хвилини до закінчення акції кіберспортивна організація G2 Esports, творці тренажера Aim Lab, YouTube-блогер MrBeast та популярний стример Ninja об'єдналися і запропонували віддати мільйон доларів на благодійність.
Таким чином вони стали переможцями "Битви брендів".
Тепер автори Fall Guys дочекаються підтвердження від благодійної організації SpecialEffect про те, що гроші були переведені, і додадуть костюми чотирьох переможців у свою гру.
Нещодавно, 27 серпня на онлайн-виставці Gamescom 2020 був анонсований другий сезон для Fall Guys. Він додасть в гру нові локації в середньовічному стилі, а також нові костюми для персонажів – в стилі лицарів, вікінгів, чарівників і драконів.