Автори Fall Guys влаштували "Битву брендів" / фото Devolver Digital

Галас навколо веселої аркадної гри Fall Guys: Ultimate Knockout не вщухає вже два тижні. Завдяки несподіваній популярності багато відомих компаній, в тому числі KFC, Walmart та Konami стали пропонувати власні варіанти костюмів для персонажів гри.

Щоб обернути цю ситуацію на користь і нікого не образити, розробники на своїй сторінці у Twitter влаштували "Битву брендів". Компанії, які хочуть додати в Fall Guys свій фірмовий костюм повинні написати в коментарях суму, яку вони готові віддати у благодійну організацію SpecialEffect. Костюм найщедрішого бренду додадуть до гри.

Розробники оголосили "Битву брендів" / twitter.com/FallGuysGame

"Зробіть репост цього твіту, вказавши максимальну суму грошей, яку ви готові пожертвувати організації SpecialEffect. Призом стане костюм у вигляді вашого бренду в Fall Guys", - написали розробники.

Менше ніж за добу під постом зібралося понад 5 тисяч коментарів. Свої "ставки" зробили різні компанії — від виробників комп'ютерних комплектуючих Cooler Master до авторів онлайн-шутера Warframe.

Варіант костюма від Nutaku / twitter.com

У боротьбу включився сервіс порно-ігор Nutaku, запропонувавши пожертвувати на благодійність $110 тисяч. Однак розробникам довелося відмовитися від такої пропозиції, оскільки подібний контент був би недоречним в їхній грі.

"Якщо ми вирішимо, що ваш бренд є образливим або невідповідним, ми виберемо наступного лідера за сумою пожертв", - зазначили автори Fall Guys.

Втім, найбільше на цю мить, запропонувала кіберспортивна організація G2 Esports. Компанія готова пожертвувати $203 тисячі.

Однак остаточний переможець "Битви брендів" стане відомий через два тижні — стільки триватиме івент розробників Fall Guys.

Трейлер Fall Guys: Ultimate Knockout

Що таке Fall Guys: Ultimate Knockout

Fall Guys: Ultimate Knockout — це багатокористувацька аркада від студії Mediatonic. У грі 60 учасників проходять п'ять раундів з різними випробуваннями — від футболу і бігу з перешкодами до крадіжки хвостів у суперників. З кожним новим раундом кількість гравців зменшується. Переможе той, хто першим дійде до фіналу.

  • Fall Guys вийшла 4 серпня й одразу ж стала доступна передплатникам сервісу PS Plus. Власники PlayStation 4 можуть завантажити гру безкоштовно протягом усього місяця. А в магазині цифрової дистрибуції Steam вона обійдеться користувачам у 279 грн.
  • У першу добу після релізу в Fall Guys на PS4 зіграло 1,5 мільйона осіб.
  • Через тиждень після виходу в Fall Guys грало вже 8 мільйонів осіб на PlayStation 4.
  • Через тиждень після релізу в Steam гру купило понад 2 мільйонів користувачів.