Виявилося, що в класичній версії залишилася давня помилка.
Blizzard Entertainment запустила класичні сервера World of Warcraft: Wrath of the Lich King 26 вересня. Через добу в грі з'явився перший персонаж максимального рівня. Досвідчений користувач досяг такого вражаючого результату завдяки старому багу, який розробники не виправили в Classic-версії.
Рекордсменом став стример і член гільдії Echo Guild під псевдонімом Naowh. Він прокачав персонажа раси ельф крові і класу паладин до 80 рівня. Така швидкість пояснюється використанням старого, але досить складного бага.
У Wrath of the Lich King є елітний противник на ім'я Рокір, який регулярно викликає хвилі зомбі. Завдання гравця — напасти на першу групу ходячих мерців до появи наступної. Тоді при вбивстві супротивників досвід зарахується, як за дві хвилі. А все тому, що при атаці на зомбі Рокір скасовує виклик нових ворогів. Однак гра вважає, ніби вони з'явилися на полі бою і були знищені користувачем. В результаті досвіду зараховується більше, ніж повинно.
Naowh застосовував баг, щоб отримати останні дев'ять рівнів. До цього він прокачувався стандартним способом. Гравець також заручився підтримкою групи користувачів першого рівня. Вони утримували Рокіра, поки Naowh накопичував досвід. Стример вважає, що Blizzard може відібрати у нього максимальний рівень через застосування бага. Але тоді він стане ще й першою людиною в World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic, яка потрапила під відкат.