Раніше геймдизайнер не хотів, щоб гра сподобалася всім.
Хідео Кодзіма зізнався, що залишився задоволений тим, як прийняли Death Stranding 2, попри власні побоювання. За його словами, спочатку він навіть злякався, що гра вийшла надто гарною і сподобається занадто багатьом.
На лондонському івенті World Strand Tour 2 геймдизайнер вийшов на сцену разом із Джеффом Кілі та подякував фанатам за теплий прийом. Гра вже отримала 90 балів на Метасritic:"Ну, оцінка була хороша. Я задоволений результатами, спасибі".
Кодзіма зізнався, що під час тестування хвилювався: "Усі говорили, що гра чудова. Я подумав, може, це і є проблема".
У перших прев'ю у Death Stranding 2 майже не було мінусів, і це змусило автора замислитися, чи не втратив сиквел той самий дивний шарм, який робив першу частину такою неоднозначною.
Нагадаймо, що композитор Death Stranding 2 Woodkid розповів, що Хідео Кодзіма переписав сюжет сиквела, коли дізнався, що тестерам усе сподобалося.
Крім того, на тому ж World Strand Tour 2 Кодзіма зізнався, що засмучений тим, що гравці так швидко дізналися про всі пасхалки в Death Stranding 2. Утім, він і сам активно ретвітить відео з ними, тож він сам у цьому винен, жартує Кодзіма.