
Хідео Кодзіма відомий тим, що робить не найпростіші ігри і, судячи з усього, він робить це цілком свідомо.
Як розповів композитор Woodkid журналу Rolling Stone, у якийсь момент розроблення Кодзіма вирішив змінити ключові моменти проєкту, тому що тестерам занадто сподобалося.
За його словами, приблизно в середині процесу Кодзіма прийшов до нього з тривожною заявою:
"У нас проблема. Людям подобається. Занадто подобається. Значить, щось не так. Потрібно щось змінити".
У його уявленні, якщо гра одразу і всім заходить - це ознака того, що вона вийшла надто зручною, передбачуваною і, як він висловився, "попередньо пережованою".
Такий підхід йому нецікавий, він хоче, щоб гравець спочатку не зрозумів, навіть відштовхнувся, а потім розгледів глибину і по-справжньому полюбив. У його логіці саме через опір народжується справжнє сприйняття.
Зрештою Кодзіма переписав окремі сцени і змінив сценарні рішення, бо вважав гру недостатньо провокаційною та емоційно гострою.
Такий підхід добре вписується в стиль геймдизайнера. Ще з часів першого Metal Gear він прагнув ламати очікування, зіштовхувати гравця з чимось незвичним.
Реліз Death Stranding 2: On the Beach заплановано на 26 червня ексклюзивно на PS5.
Раніше Хідео Кодзіма заявив, що аніме за Death Stranding перебуває у виробництві. Серіал не переказуватиме гру.