Компанія не враховує витрати на ігри від власних студій, тому на папері Game Pass не приносить збитків.
Інсайдер Кріс Дрінг заявив, що Xbox називає Game Pass прибутковим, не беручи до уваги витрати на розробку власних ААА-проектів.
Як він написав у X, у прибутковість підписки закладаються лише виплати стороннім студіям, маркетинг і технічне обслуговування, а витрати на first-party ігри та втрати від втрачених продажів просто ігноруються:
"Якби студії Xbox отримували компенсацію за втрачену виручку, сумніваюся, що сервіс взагалі вважався б прибутковим".
Пізніше він уточнив, що з ним зв'язалися джерела, які запевняють: Game Pass залишається прибутковим навіть з урахуванням усіх витрат. Але жодних конкретних даних не навів.
Microsoft уже неодноразово підкреслювала, що хоче збільшити аудиторію Game Pass втричі до 2030 року. Такої ж думки одна із засновниць Xbox Лора Фраєр. Вона вважає, що компанія піде з ринку консолей і повністю зосередиться на Game Pass.
Але деякі розробники вже незадоволені такою стратегією. Нещодавно творець Dishonored Рафаель Колантоніо і розробник Baldur's Gate 3 Майкл Доус сильно розкритикували Game Pass, заявивши, що підписка шкодить продажам усіх ігор.