Інсайдер розкрив, скільки EA платить стримерам за рекламу Battlefield 6

Втім, це виявилося необов'язковим, адже гра і так стала надпопулярною.

Виявляється, що навіть попри шалену популярність Battlefield 6, яка була досягнута, в основному, завдяки сарафанному радіо, EA все ще витрачає величезні гроші для просування гри через інфлюенсерів.

Інсайдер TheGhostOfHope стверджує, що EA уклала велику промо-кампанію з контентмейкерами. Мінімальні виплати становлять близько 10 тисяч доларів, а топові стримери та блогери могли отримати до 300 тисяч доларів за те, що вони активно грають у бету і діляться враженнями.

Ще кілька місяців тому Insider Gaming писали статтю про рекламну кампанію Battlefield 6, де вже згадували величезні гонорари для стримерів, але без конкретних сум.

Практика не нова - видавці вже давно співпрацюють з інфлюенсерами для просування гри, але, схоже, у випадку з Battlefield 6, EA не очікувала, що гра настільки сподобається гравцям і сама впорається зі своєю рекламою ще на стадії відкритої бети.

Раніше аналітик Майкл Пахтер розповів, що EA збирається випускати нові частини Battlefield щороку. Компанія зробить три студії, кожній з яких знадобиться 3 роки на розробку однієї гри.

Вас також можуть зацікавити новини: