Такої думки дотримується генеральний директор видавництва Take-Two Interactive.
В ігровій індустрії все частіше ведуться дебати на тему застосування штучного інтелекту при розробці проєктів. Нещодавно щодо цього висловився генеральний директор Take-Two Interactive, компанії-видавця GTA V, Штраус Зельник. На його думку, створювати інтерактивні розваги повинні люди, а не ШІ.
Керівник поділився відповідною думкою під час сесії відповідей на запитання інвесторів після публікації фінансового звіту. Зельник заявив: "Останні досягнення в галузі ШІ дивують і хвилюють багатьох. Для нас вони цікаві, але зовсім не дивні. Ми віримо, що ШІ дозволить нам краще та ефективніше виконувати свою роботу, ви говорите про інструменти, а це просто кращі та ефективніші інструменти".
"Я хотів би сказати, що розвиток ШІ полегшить створення хітів, але, очевидно, це не так. Хіти створюються геніями. А набори даних плюс обчислення плюс великі мовні моделі не рівні геніальності. Геніальність — це доля людей, і я вірю, що так буде і надалі", - продовжив Зельник.
Тобто генеральний директор Take-Two Interactive допускає застосування штучного інтелекту при розробці ігор. Але він виключає майбутнє, в якому ШІ буде керувати виробництвом замість людей.