"Я пізнав безліч способів убити людину": Кодзіма розкритикував ААА-ігри

У ремейк Metal Gear Solid 3, який вийде в серпні, легендарний геймдизайнер грати теж не планує.

Хідео Кодзіма дав інтерв'ю виданню SSENSE, під час якого творець Metal Gear і Death Stranding розкритикував сучасну AAA-індустрію, а також похвалив інді-авторів.

Автор інтерв'ю зазначив, що Кодзіма звучав "розчарованим" станом сучасної ігрової індустрії. Розробнику не подобається, що студії закриваються після того, як випустять занадто роздуті та дорогі блокбастери. Нещодавня Summer Game Fest оптимізму не додала: суцільні битви з інопланетним або середньовічним чудовиськами.

Навіть візуальна частина та ігрові системи значною мірою однакові. Я розумію, що багатьом людям подобається подібне, але для індустрії важливо привносити щось справді нове – каже Кодзіма.

Легендарний геймдизайнер підкреслив, що майже не грає в сучасні ААА-ігри. Його набагато більше приваблюють тайтли від інді-розробників, які частіше ризикують. У ремейк Metal Gear Solid 3, який вийде в серпні, він грати теж не збирається.

Розробник також згадав, як його запросили в якусь відому студію проконсультувати команду, що працювала над новою стелс-грою. Побачене його не вразило.

Люди, які роблять військові ігри, ймовірно, навіть не знають, як стріляти або розбирати зброю. Це досить сумно. А я проходив відповідну підготовку. І заодно пізнав безліч способів убити людину – Кодзіма.

Нарешті, Кодзіма знову підтвердив свою амбітну мету – стати першим розробником, хто зробить гру у відкритому космосі. Надихнувшись прагненням Тома Круза зняти фільм на МКС, він теж хоче вирушити на орбіту, щоб створити гру в умовах невагомості.

Нагадаємо, наприкінці червня відбувся реліз Death Stranding 2. Критики оцінили гру в 90 балів зі 100 і назвали "обов'язковою до проходження". У відгуках пишуть, що Кодзімі знову вийшло зробити глибоку і людяну історію, а також геймплейно поліпшити те, що зробили в першій частині.

Над чим зараз працює Кодзіма

  • OD. Проєкт у жанрі хоррор, який Кодзіма робить разом із Microsoft та її хмарними технологіями. Геймдизайнер описав її, як щось середнє між грою і фільмом. Коли вона вийде, невідомо.
  • Physint. Духовний спадкоємець Metal Gear, якого сам Кодзіма називає "вершиною своєї кар'єри". Активна розробка почнеться після виходу Death Stranding 2, тож чекаємо десь ближче до 2030 року. Створюється за підтримки Sony.

Вас також можуть зацікавити новини: