
Творець ігор Ori and the Blind Forest і Ori and the Will of the Wisps Томас Малер розкритикував розширення великих ігрових студій, стверджуючи, що це негативно впливає на якість їхніх проєктів.
За його словами, багато успішних студій починали як невеликі групи ентузіастів, об'єднаних спільною пристрастю до ігор. Ці команди часто складалися з друзів або однодумців, які разом працювали над іграми, надихаючись спільними ідеями та творчим баченням. Однак після досягнення успіху студії починають стрімко зростати, залучаючи нових людей, що неминуче змінює внутрішню культуру та підхід до розробки. "Не дивно, що багато AAA-студій зараз зазнають труднощів, і, за моїми прогнозами, ситуація навряд чи покращиться найближчим часом", зазначив Малер.
Томас вважає, що збільшення масштабу студій призводить до того, що керівники зосереджуються на комерційних цілях і термінах виходу продукту на ринок. Вони починають втручатися у творчий процес, часто радикально змінюючи усталені методи роботи. У результаті втрачається та сама "магія", яка спочатку зробила проєкти успішними, і якість ігор знижується.
"Ви маєте зберегти ту саму іскру, яка спочатку зробила все це можливим. Ми працюємо з людьми, і індустрія занадто часто забуває про це", додав Малер.
Він провів паралель із групою The Beatles, припускаючи, що втручання звукозаписної компанії і додавання нових членів могло б зруйнувати ту саму магію, яка зробила їх легендарними. "Візьміть The Beatles: вони стали успішними, але якби їхня звукозаписна компанія почала казати Джону, Полу, Рінго і Джорджу, як їм писати пісні, і, до речі, змусила б їх найняти Лізу, Стюарда, Шейна і Мері як співавторів, щоб виробляти більше матеріалу, і ці нові люди мали б рівне право голосу. Думаєте, ми отримали б той самий результат?".
Нагадаємо, що Брюс Несміт, колишній провідний дизайнер Bethesda, який працював над серією TES, а зокрема над Oblivion і Skyrim, поділився своїми надіями на сиквел Starfield. На його думку, Bethesda не вистачило досвіду в роботі над новими світами, тому "НАСА-панк" Тодда Говарда був сприйнятий гравцями не надто тепло.
Трохи про ігри Малера
Серія Ori, створена студією Moon Studios під керівництвом Томаса Малера, отримала широке визнання за свою емоційну історію та унікальний художній стиль. Перша гра, Ori and the Blind Forest, розповідає про маленького духа на ім'я Орі, який вирушає в небезпечну подорож, щоб врятувати свій вмираючий ліс Нібель. Гра поєднує в собі елементи платформера і метроідванії, пропонуючи гравцям досліджувати великий світ, розв'язувати головоломки і битися з ворогами.
Продовження, Ori and the Will of the Wisps, розширює всесвіт першої частини, заглиблюючись в історію походження Орі та представляючи нових персонажів. Геймплей став ще більш насиченим завдяки новим здібностям, поліпшеній бойовій системі та різноманітним локаціям. Обидві гри відомі своїм приголомшливим візуальним оформленням, саундтреком і глибокою емоційною розповіддю, що виділяє їх серед інших проєктів у жанрі.