Розробники намагаються створити контраст між відвідуваними місцями.
Alan Wake 2 буде моторошним хорором з елементами виживання. Але це не означає, що всі локації в проєкті будуть однаково похмурими. Вони відрізняються за атмосферою і настроєм. Розробники намагалися створити контраст, щоб підкреслити унікальність місць, які належить відвідати при проходженні.
Про це стало відомо з матеріалу Polygon про Alan Wake 2. Журналісти побували не презентації гри за зачиненими дверима і описали враження. В цілому репортерам сподобався проєкт, і вони назвали прийдешній хорор вагомим конкурентом Resident Evil.
На презентації журналісти також поспілкувалися з директором по роботі з громадськістю Remedy Entertainment Томасом Пухою. Так як в демонстрації Alan Wake 2 показували сільську місцевість з густим лісом, представники преси запитали про натхнення Resident Evil 4. На це керівник відповів, що різні локації в грі мають свою атмосферу і тональність.
"Додам, що, хоча ви бачили півгодини гри, дуже важливо знати, що ми не робили все однією нотою. Коли ви потрапите в Брайт-Фоллс вдень, так, це буде трохи дивно, але атмосфера буде зовсім іншою. [...] Ми, безумовно, подбали про те, щоб було багато різноманітності в плані тону. Потім ми вирушаємо в Темне місце, яке є кошмарною версією Нью-Йорка, і це дуже, дуже відрізняється від того, що ви бачите тут. Тому різноманітність дуже важлива", — заявив Пуха.