Оточення проектувалося з урахуванням геймплейних можливостей.
Massive Entertainment прагне зробити Star Wars Outlaws якомога різноманітнішою. Студія реалізувала особливості в ігровому процесі на кожній з планет. А оточення проектувалося з урахуванням цих можливостей.
Такою інформацією поділилися креативний директор Star Wars Outlaws Джуліан Геріті і керівник розробки Матіас Карлсон в інтерв'ю Famitsu. Під час розмови перший заявив: "У нас не так багато планет, оскільки ми не генеруємо їх автоматично. Деякі планети, як-от Тошара, яку ми щойно представили, буде реалізовано, як і деякі культові зірки із "Зоряних війн".
Далі Геріті згадав про геймплейну різноманітність у різних куточках Галактики: "Ми розробили кожну планету з урахуванням особливостей ігрового процесу. На Тошарі, наприклад, ви можете досліджувати дику природу на спідербайку, а на іншій планеті ви можете бути злодієм, який таємно працює в місті".
Судячи із заяви креативного директора, можна очікувати на різний темп і стиль проходження завдань в залежності від локації. Це повинно гарантувати різноманітність при належній якості реалізації оточення і геймплейних механік.