Показник досяг 350 мільйонів годин.
Diablo IV можна сміливо назвати успіхом. Преса виставила грі високі оцінки, а гравці задоволені якістю четвертої частини і продовжують в ній розважатися. Сумарно користувачі провели у свіжій екшен-RPG понад 350 мільйонів годин.
Про це стало відомо з розмови генерального менеджера франшизи Diablo Рода Фергюссона з журналістами Bloomberg. Blizzard Entertainment задоволена показниками свіжої екшен-RPG. За словами керівника, фанати гри більше розважаються на ПК. Однак студії вдалося підвищити популярність франшизи на консолях. Окремо Фергюссон відзначив хороші продажі на приставках сімейства Xbox, але точних цифр генеральний менеджер не назвав.
На поточний момент у Blizzard немає намірів щодо створення п'ятої частини серії. Це і не дивно, враховуючи ажіотаж навколо Diablo IV і масштабні плани щодо випуску нового контенту кожен квартал. Журналісти також намагалися дізнатися деталі про угоду Microsoft з купівлі Activision Blizzard, проте Фергюссон відмовився давати коментарі щодо потенційного поглинання. Нагадаємо, раніше Blizzard повідомила, що свіжа екшен-RPG за п'ять днів принесла дохід у розмірі $666 мільйонів.