Для гри, орієнтованої на масову аудиторію, це свідчення невдалого запуску.
Redfall від творців Dishonored і Prey не розкритикував тільки ледачий. На релізі критики і користувачі в один голос лаяли шутер за оптимізацію, баги, штучний інтелект, стрілянину та інші аспекти. Але це тільки півбіди. Гра в цілому не змогла зацікавити аудиторію. Або низькі оцінки на запуску відлякали потенційних покупців. Це підтверджує гнітюча статистика в Steam.
Згідно з даними з сайту Steam DB, де зібрана вся статистика з майданчика Valve, максимальний онлайн в Redfall склав 6124 людини. На момент написання новини в грі були присутні 966 користувачів. А пік за добу досяг позначки 2522 гравця.
Статистика в Steam не показує ситуацію в цілому. Redfall також вийшла на Xbox Series і потрапила прямо в Game Pass, де багатомільйонна аудиторія могла спробувати проєкт. Але йдеться про кооперативний шутер з рольовими елементами, який явно був розрахований на масову аудиторію. З урахуванням жанру, показник дуже низький.
Для порівняння можна взяти статистику Dishonored 2 і Deathloop, попередніх ігор Arkane, в Steam. У першої максимальний онлайн склав 22,4 тисячі осіб, а у другої — 20 тисяч. При цьому Dishonored 2 була чистокровним імерсивним симулятором, який не призначений для масової аудиторії.