Після патча 1.5 Cyberpunk 2077 стала добре працювати на консолях, але зламалася на ПК

Схоже, CD Projekt RED знадобиться терміново випустити оновлення, щоб позбутися від проблем.

Вчора CD Projekt RED випустила некстген-версії Cyberpunk 2077 і патч 1.5. Оновлення внесло багато правок в гру. Воно змінило прокачування, поліпшило штучний інтелект, підтягнуло фізику автомобілів і позбавило від зникнення натовпу NPC при різких розворотах. На консолях екшен-RPG нарешті почала добре працювати. Це підтвердив технічний аналіз від автора YouTube-каналу ElAnalistaDeBits. А ось на ПК виникли несподівані проблеми — у частини користувачів Cyberpunk 2077 просто перестала запускатися.

Після виходу патча 1.5 у гри CDPR з'явилися десятки негативних відгуків в Steam. У них сказано, що свіже оновлення зламало екшен-RPG. Проект відмовляється запускатися і видає критичну помилку. CD Projekt RED поки ніяк не відреагувала на проблему, але в найближчі дні польська студія напевно випустить латку і усуне недолік.

А ось на консолях Cyberpunk 2077 почала працювати саме так, як повинна була під час релізу. На PlayStation 5, Xbox Series X і Series S ElAnalistaDeBits відзначив прискорені завантаження, покращену якість текстур і їх підтягнуту фільтрацію, збільшену дальність промальовування, допрацьовані тіні і освітлення. Трасування променів працює тільки для локальних тіней, але CDPR про це попереджала.

Оптимізація Cyberpunk 2077 на консолях

  • На PS5 і Xbox Series X реалізовані режими "продуктивність" і "трасування". У першому випадку Cyberpunk 2077 виконується в 1440р при 60 кадрах/с, а в другому — в аналогічній роздільній здатності, але при 30 кадрах/с.
  • На Xbox Series S реалізовано 1440р при 30 кадрах/с. Такі ж результати спостерігаються на Xbox One X. А ось на Xbox One вдалося домогтися тільки 720р при 30 кадрах/с, та ще й з падіннями.
  • На PS4 Pro — 1080р при 30 кадрах/с, а на базовій PS4 — 720р при 30 кадрах/с.

Вас також можуть зацікавити новини: