Всьому виною слабкий графічний процесор.
На PlayStation 5 і Xbox Series X Dying Light 2 Stay Human володіє трьома графічними режимами. Користувачі можуть грати в 4K, включити трасування променів або віддати перевагу стабільним 60 кадрам/с. А ось на Xbox Series S, молодшій консолі поточного покоління від Microsoft, свіжий екшен працює лише при 30 кадрах/с. Фанати поцікавилися, в чому причина такої низької кадрової частоти, і Techland відповіла.
Провідний дизайнер Dying Light 2 Тімон Смектала написав в особистому мікроблозі: "В першу чергу ми вирішимо проблеми з кооперативом, попит зламав сервери Sony, Microsoft і Epic. Захитування буде усунуто в першому майбутньому патчі. FOV і розмиття в русі ми розглянемо надалі. 30 кадрів/с на Series S теж будуть вивчатися [для подальших поліпшень], але GPU консолі нас стримує".
Читайте такожУ Dying Light 2 знайшли секретну локацію з посланням від розробників до гравців
У другому коментарі Смектали сказано: "У різних ігор різні потреби. DL2 унікальна через щільність і вертикальність свого світу, вона стрімить більше даних, ніж більшість ігор з відкритим світом. Звичайно, наші навички оптимізації можуть покращитися, але, будь ласка, пошукайте аналіз на сайті Digital Foundry. Ми непогано впоралися з роботою".