Творець Deus Ex Воррен Спектор не розуміє, чому скасували нову частину серії

Перший Deus Ex зараз відчувається як документалка, заявив Спектор.

На початку цього року стало відомо, що Eidos Montreal скоротила 97 співробітників і скасувала розробку неанонсованої гри в серії Deus Ex.

Геймдиректор найпершої частини серії Воррен Спектор дав інтерв'ю виданню PC Gamer, у якому розповів, що не розуміє такого рішення студії. "Я справді не уявляю, навіщо Embracer і Eidos відмовлятися від франшизи Deus Ex, принаймні, на даний момент. З моєї точки зору, підхід до геймплею все ще актуальний, але світ і ситуація потребують оновлення".

Воррен розповів, що коли він разом з Ion Storm створював найпершу частину серії, він просив розробників використати у світі гри всі технологічні теми, які були на слуху в той час.

Проблема 2000-го року була не за горами, ШІ ставав реальністю, теорії змов були всюди, тероризм був на підйомі, біоінженерія була в зародковому стані, техноаугментація була в розробці. Усе це було в центрі уваги. Зробити гру про це було очевидною справою.

Спектор зазначив, що зараз перший Deus Ex відчувається як документалка, а не фантазії про можливе майбутнє: "Зараз я б не став робити Deus Ex таким, яким він був у 2000 році, коли його можна було читати як правдоподібне фентезі."

Раніше ми розповідали про спогади керівника розробки Fallout: New Vegas Джоша Сойєра. Розробник розповів, що New Vegas виріс зі скасованого проєкту Obsidian і особистих напрацювань Сойєра для Fallout: Van Buren, що так і не вийшла.

Вас також можуть зацікавити новини: