Студія заявила, що блогер, який проводив недавнє дослідження про розробку польської екшен-RPG, не розбирається в тестуванні ігор.
Команда тестувальників Quantic Lab відповіла на розслідування автора YouTube-каналу Upper Echelon Gamers, що це вона винна в поганому технічному стані Cyberpunk 2077. За словами генерального директора студії Стефана Сейкареску, блогер не розбирається в сфері перевірки якості ігор.
Керівник дав коментар порталу PCGamesN: "Відео, опубліковане в соціальних мережах, починається з невірних тверджень про історію Quantic Lab. [І] здається, що немає розуміння процесу тестування гри перед виходом на ринок".
"Всі наші клієнтські угоди є конфіденційними, але в цілому глобальні видавці працюють з кількома аутсорсинговими компаніями QA, а не залежать лише від однієї, на додаток до внутрішніх ресурсів QA на рівні розробників у більшості випадків", — продовжив Сейкареску. — Напрямок проекту узгоджується і коригується відповідно до вимог в режимі реального часу з нашими клієнтами".
Варто також відзначити, що дослідження Upper Echelon Gamers спростував інший блогер — LegacyKillaHD. Він нібито поспілкувався з кількома анонімними співробітниками CD Projekt RED і з'ясував, що польська студія і керівництво знали про стан Cyberpunk 2077.
Участь Quantic Lab в тестуванні була мінімальною, а всі важливі перевірки проводилися силами CDPR, особливо на пізній стадії. Співробітники студії "переробляли, як божевільні" при реалізації інших аспектів. На технічний стан просто не вистачало сил і часу, хоча всі знали, наскільки він поганий.