Виникла неабияка суперечка.
Навколо Diablo IV виникла суперечка за участю розробників. Один з авторів Destiny зі студії Bungie розкритикував підхід Blizzard Entertainment до автоматичного підвищення рівнів ворогів в грі. Однак фанати встали на захист проєкту. А керівник компанії відповів саркастичним повідомленням.
Розробник Destiny написав: "Diablo IV закріпила це, автоматичне підвищення рівнів ворогів — це одна з найгірших ідей у відеоіграх. Це ліниво, зводить нанівець частину ігрових стилів, руйнує відчуття сили гравців і просто дурниця. Ніколи не чув, щоб комусь подобався цей тип системи. Упевнений, що, якщо такі люди існують, вони помиляються".
На це керівник Blizzard Майк Ібарра відповів саркастичним зауваженням: "Ліниво, а як же". Фанати теж заступилися за Diablo IV. Користувачі зазначили, що масштабування рівнів ворогів забезпечує зручність. За їхніми словами, така система лежить в основі безлічі проєктів. Однак розробник Destiny вказав саме на Diablo IV через її успішний запуск і високу популярність.