CD Projekt RED довелося переглянути пріоритети.
До запуску Cyberpunk 2077 CD Projekt RED прямо говорила, що збирається випустити самостійний багатокористувацький проект на базі гри. Однак шквал критики після релізу екшен-RPG змусив польську студію переглянути свої плани. Наприкінці березня 2021 року компанія скасувала мультиплеєр. Чому було прийнято таке рішення, нещодавно розповів колишній старший дизайнер квестів Cyberpunk 2077 і нинішній виконуючий обов'язки наративного директора серії The Witcher Філіп Вебер.
"Нам дійсно потрібно було переглянути пріоритети Cyberpunk. Пріоритетом було те, що основна гра буде працювати для людей в дійсно хорошому стані. І по суті, зміна пріоритетів означала, що інші проекти CDPR довелося відкласти", — заявив Вебер в інтерв'ю Eurogamer.
Тобто CD Projekt RED вирішила виправити і відполірувати одиночну Cyberpunk 2077, пожертвувавши мультиплеєром. При цьому раніше польська студія не називала поганий технічний стан причиною скасування багатокористувацького проекту.
На презентації перед інвесторами навесні 2021 року генеральний директор CDPR Адам Кічинський сказав: "Що стосується онлайну, то ми змінюємо підхід, адже однозначно хочемо бачити [мультиплееєр] в наших майбутніх іграх, але крок за кроком. Тому ми працюємо над особливими функціями, що поліпшують наші одиночні [проекти], проте великим онлайн-досвідом наша наступна гра не буде".