Santa Monica Studio орієнтувалася на один з кращих аспектів польської екшен-RPG при створенні гри.
Орієнтуватися на кращих — правильне рішення, особливе в ігровій індустрії, де відчувається нестача свіжих ідей. Santa Monica Studio саме так і вчинила при створенні God of War Ragnarök. Студія надихалася The Witcher 3: Wild Hunt при реалізації побічних завдань в своєму екшені.
Журналіст The Washington Post Джин Парк написав у Twitter: "God of War Ragnarok нарешті відсунула The Witcher 3 з кращими побічними завданнями в пригодницьких іграх, у які я грав. Найкрутіші бої, найпроникливіші історії та найграндіозніші зони гри знаходяться в побічних завданнях. Не пропускайте їх".
Репортерe відповів дизайнер з Santa Monica Studio Ентоні Діменто. Він заявив, що надихався екшен-RPG CD Projekt RED при реалізації додаткових квестів. Він прагнув досягти подібного рівня побічних місій у Ragnarök.
"Саме таку ціль я встановив для необов'язкового контенту в God of War Ragnarök. The Witcher 3 — одна з моїх улюблених ігор усіх часів... Це здавалося неможливим, але ціль була досягнута. Читаючи це, я почувався приголомшливо"., — написав Діменто.