Розробники поділилися новими деталями гри.
Arkane Austin почала активніше ділитися подробицями Redfall — свого нового масштабного шутера. Розробники дали інтерв'ю, в якому розкрили різні деталі.
Журналісти порталу GamesRadar поспілкувалися з креативним директором Arkane Рікардо Баре і керівником студії Харві Смітом. Під час розмови вони розповіли про світ, битви, завдання та інші аспекти. Репортери в рамках розмови запитали про схожість Redfall з Left 4 Dead. Баре на це відповів, що розуміє, чому користувачі порівнюють ігри. Однак новий проект Arkane більше нагадує Far Cry, ніж шутер Valve.
Слова креативного директора доповнив Сміт. Він заявив: "Іноді Redfall здається тим, що вийшло б, якби ви змішали творчі цінності Arkane з Far Cry 2 або S.T.A.L.K.E.R.".
Окремо розробники розповіли про світ свого шутера. Територія, доступна для дослідження, буде набагато більшою, ніж у Prey. Користувачі зможуть вільно переміщатися локаціями, брати другорядні завдання і виконувати їх. У головних героїв є своє сховище, де можна перепочити і поспілкуватися з неігровими персонажами.
Що стосується битв, то тут Arkane допомагає id Software, відома завдяки DOOM. У битвах користувачі зможуть застосовувати не тільки озброєння і навички бійців, а й предмети оточення.