За словами Нейта Пуркіпайла, зробити з The Elder Scrolls VI таку ж легендарну RPG, як попередня частина серії — це занадто висока планка.
The Elder Scrolls VI чекають мільйони фанатів по всьому світу. Bethesda Game Studios анонсувала гру коротким роликом на Е3 2018 і з тих пір ділилася мізерною кількістю подробиць. Однак це не заважає шанувальникам фантазувати і шукати натяки на місце дії прийдешньої екшен-RPG. Користувачі чекають, що TES VI буде виконана як мінімум на рівні попередньої частини серії — Skyrim. І для деяких розробників така планка здається занадто високою.
Про це повідомив художник, що спеціалізується на ігрових світах, Нейт Пуркіпайл. Він працював над The Elder Scrolls V, а пізніше був провідним художником зі світла в Starfield.
"[Успіх Skyrim] — це один з аспектів того, чому я став незалежним [розробником]. Деякі люди кажуть: "Я дуже хочу попрацювати над The Elder Scrolls VI", але для мене це висока планка. Я краще буду займатися своєю справою", — повідомив Пуркіпайл в інтерв'ю порталу Time Extension.