Його появи чекали всі фанати.
Наближається реліз God of War Ragnarök, і розробники з Santa Monica Studio діляться все більшою кількістю подробиць про гру. Нещодавно вони розповіли, якого персонажа було найскладніше створювати.
Інформація надійшла від творчого директора проекту Рафа Грассетті. На своєму акаунті в Instagram він почав відповідати на питання фанатів про God of War Ragnarök. Один з користувачів поцікавився, якого персонажа в проекті було найскладніше створювати.
Грессетті відповів коротко і ясно: "Одіна". Потім директор додав, що над втіленням верховного скандинавського бога в грі працювали довгий час. Тому керівник не може дочекатися, коли гравці побачать громовержця.
Виходить, що Кратос і Атрей будуть перетинатися з Одіном. Можливо, розробники навіть реалізували бій з богом. При цьому в попередній частині серії зі знаменитих представників скандинавського пантеону фігурував тільки Бальдр. Сюди ж з натяжкою можна віднести синів Тора — Моді і Магні.