Нейромережі допоможуть оптимізувати деякі процеси, але людей не замінять, каже Шон Лейден.
Колишній очільник Playstation Шон Лейден вважає, що навколо генеративного ШІ в ігровій індустрії занадто багато завищених очікувань. За його словами, технології не призведуть до різкого зниження витрат на розробку, як на це сподіваються деякі керівники.
В інтерв'ю виданню GamesIndustry.biz Лейден порівняв ШІ з Excel для бухгалтерів. Так, він спрощує рутину і прискорює процеси, але повністю замінити фахівців не може:
"Штучний інтелект може допомогти, але в підсумку розробнику все одно потрібно розуміти, чи правильно все зроблено і як інтерпретувати результат".
Лейден зазначив, що індустрія вже давно користується іншими інструментами для оптимізації витрат, наприклад, аутсорсом. Якщо раніше робота зі студіями з Азії могла призводити до численних доопрацювань і додаткових витрат, то зараз співпраця із зовнішніми командами стала набагато ефективнішою.
Проте колишній президент сумнівається, що навіть поєднання ШІ та налагодженого аутсорсу дійсно зможе зупинити зростання бюджетів.
Раніше Шон Лейден заявив, що розробники дійшли до технологічного піку. Далі варто тільки спрощувати та здешевлювати консолі, вважає Лейден.