Тепер герої можуть ховатися в тінях.
Ubisoft показала перетворену систему стелсу з Assassin's Creed Shadows. Вона обіцяє найбільш просунутою механікою скритності за всю історію серії.
Розробники відмовилися від ручного орла, за допомогою якого можна було розвідати локацію, перш ніж намагатися проникнути в неї. Тепер гравцеві, як у старих частинах, доведеться самому ходити по локації, відзначати ворогів і шукати тактичні шляхи.
Також у грі реалізовано класичний для серії Орлиний зір. Це спростить розвідку локацій і пошук ключових цілей.
Вперше в історії серії герой може ховатися в тінях. Також Наое може гасити джерела світла, щоб створювати собі безпечні зони.
Крім того, тепер головні герої можуть повзати по землі. Працює це приблизно як пересування в кущах: у Наое і Ясуке сильно знижується видимість, але якщо вороги підійдуть впритул, то вони все ж виявлять їх.
У Наое аж чотири види зброї та інструментів для стелса:
Один із розробників гри зазначив, що Наое - найменший асасин, який тільки був у серії. Студія мала намір це використати: героїня може протискуватися через ущелини в стіні, ховатися в дуже маленьких просторах.
Також тепер героїня може захоплювати ворогів зашморгом і відводити їх у затишне місце, де тільки потім зможе вбити їх, ну або просто відправити в нокдаун.
Реліз Assassin's Creed Shadows намічений на 14 лютого. Гра буде доступна на ПК, Playstation 5 і Xbox Series.
Лише за 3 дні до нового Assassin's Creed вийде ще одна RPG в історичному сеттингу - Kingdom Come: Deliverance 2. Геймдизайнеру KCD Даніелю Вавре цікаво позмагатися з Ubisoft.