Концепція гри дозволяє надавати користувачам більшу свободу, і до цього прагнули розробники.
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom стане "новим форматом" серії і орієнтиром при розробці нових частин. Це пов'язано з концепцією гри, до якої прагнули розробники.
Відповідну заяву зробив продюсер The Legend of Zelda Ейдзі Аонума в інтерв'ю Game Informer. Керівник порівняв поточний етап розвитку франшизи з релізом Ocarina of Time в 1998 році. Тоді теж був визначений курс, за яким почали слідувати розробники. Однак 25 років тому обраний напрямок накладав певні обмеження і не дозволяв реалізувати всі задумки.
"Що стосується Ocarina of Time, я думаю, буде правильно сказати, що вона дійсно створила формат для низки ігор у франшизі, які вийшли після неї. У певному сенсі це трохи обмежувало нас. Хоча ми завжди прагнемо надати гравцям певні свободи, були певні речі, які [у форматі Ocarina of Time] насправді не дозволяли давати людям свободу. [...] Ми дісталися до Breath of the Wild і нового типу більш відкритої гри та свободи, яку вона надає. Я думаю, правильно буде сказати, що це створило новий формат для продовження серії", — розповів Аонума.