Це дозволить збалансувати графік і уникнути позаурочних робочих годин.
Студія Naughty Dog пояснила, чому все ще повноцінно не анонсувала свою наступну гру. Без показу проекту команда може вільно балансувати графік і уникати переробок — однієї з вагомих проблем в індустрії.
Про це розповів співкерівник Naughty Dog і режисер The Last of Us Ніл Дракманн в інтерв'ю ComicBook. Він заявив: "Ми анонсували Uncharted 4 і The Last of Us Part II завчасно, але це справді спричинило деякі проблеми з балансом між роботою та особистим життям, що іноді виникали в студії. Трохи відклавши анонс, ми змогли більше пограти з графіком, і тепер ми більш усвідомлено підходимо до виробництва".
Дракманн згадав, що студія працює на двох проектах. Перший всім відомий — це багатокористувацька гра у всесвіті The Last of Us. А другий — секретний, і про нього керівник нічого не розповів.
Судячи з коментаря Дракманна, тепер Naughty Dog буде завжди анонсувати ігри ближче до виходу, що в цілому рідкість для індустрії. Набагато частіше студії показують проекти за два або навіть три роки до повноцінного анонсу. Команда вже почала дотримуватися цієї практики: вона анонсувала The Last of Us Part I в червні, тобто за три місяці до релізу.