Я розумію, що люди втратять роботу, але ми повинні використовувати ШІ, - творець It Takes Two

Зрозуміло, поки що нейромережі не можуть повністю замінити людей, але розробники вже повинні вчитися працювати з ним, вважає Юсеф Фарес.

Творець It Takes Two і Split Fiction Юсеф Фарес, вважає, що ігровій індустрії пора навчитися співіснувати зі штучним інтелектом.

В інтерв'ю VGC він зазначив, що хоча штучний інтелект ще не здатний створювати ігри краще за людей, його розвиток неминучий, і студії повинні адаптуватися:

"Я розумію, що люди можуть втратити роботу, але так буває з будь-якою новою технологією <...> Я вірю, що вплив ШІ на світ у майбутньому буде більшим, ніж у інтернету".

При цьому використання ШІ в реальній розробці ігор - питання далекого майбутнього: "Принаймні, у нас у студії він поки що не застосовується", - прояснив Фарес. Раніше глава Nvidia Дженсен Хуанг розповідав, що нейромережі ніколи не зможуть повністю рендерити ігри.

Цікаво, що в новій грі геймдизайнера Split Fiction, по суті, зачіпається тема штучного інтелекту. У ній два письменники потрапляють у пастку всередині власного вигаданого світу, куди їх затягнула технологічна корпорація, що використовує їхні ідеї. Однак Фарес запевняє, що гра не є алегорією на ШІ, а задумувалася просто як захоплива пригода.

Раніше Юсеф Фарес заявляв, що EA ніколи не змусить його зробити гру-сервіс. На думку геймдизайнера, ігри - це мистецтво, і корпораціям потрібно навчитися шукати баланс між творчістю та бізнесом.

Вас також можуть зацікавити новини: