CDPR залишиться вірною курсу на створення масштабних AAA рольових проєктів.
Співзасновник студії CD Projekt RED Марчін Івінські в нещодавньому випуску подкасту AnsweRED визнав: експерименти з чужими жанрами та механіками - це не те, що варто активно розвивати.
За його словами, за роки команда зрозуміла, що варто зосередитися на тому, що в неї справді добре виходить, - масштабні сюжетні RPG із відкритим світом:
"Ми багато чому навчилися. Були спокуси, ми пробували, але це не спрацювало. Нам потрібно тримати фокус і вкладати 100% у те, що ми вміємо робити".
Його підтримав генеральний директор CD Projekt RED Адам Бадовскі, наголосивши: у центрі стратегії студії саме ААА-RPG із сильною історією та відкритим світом. За його словами, ідея звучить просто, але в реальності складно втриматися від бажання повторити за іншими: "Хтось робить класні штуки, тобі теж хочеться, але потрібно зробити вдих, видих і повернутися до того, що ми робимо найкраще".
Бадовський додав, що навіть найцікавіші ідеї не працюють самі по собі, їх потрібно підганяти під унікальний стиль студії.
Раніше CD Projekt RED оголосила, що сиквел Cyberpunk 2077 увійшов у стадію препродакшена. Також CDPR назвали гру у звіті Cyberpunk 2, але це не означає, що гра отримає саме таку фінальну назву.