CD Projekt хотіла змінити обличчя Геральта у "Відьмак 2" / Фото - CD Projekt RED

Геральт спочатку міг виглядати зовсім інакше. Під час розробки The Witcher 2 CD Projekt RED спробувала оновити його зовнішність: зробити обличчя більш анатомічно коректним і реалістичним. Однак фанати сприйняли нову версію вкрай негативно, і розробникам довелося терміново відкотити зміни.

У першій частині серії, створеній на рушії Aurora від BioWare, Геральт мав нарочито стилізоване обличчя з непропорційними рисами, загострений ніс, майже повну відсутність підборіддя. Це виглядало доречно в умовах обмеженої графіки та низькополігональних моделей.

Але з переходом на власний рушій Redengine у другій грі можливості художників сильно розширилися, але разом з цим стара зовнішність відьмака виявилася непридатною для нового заліза. Розробники зробили Геральту нове обличчя - більш симетричне і навіть привабливе. Однак це викликало бурхливу реакцію в співтоваристві: гравці вирішили, що герой став занадто нормальним і втратив свою нелюдську харизму.

Відео дня

Після публікації перших скріншотів форум CD Projekt RED буквально вибухнув, і розробники отримали шквал критики. У результаті вони повернули грубі риси оригінального образу, переробивши їх під нові технічні можливості. У релізній версії "Відьмак 2" обличчя Геральта стало компромісом між стилізованою версією з першої гри і більш реалістичним виконанням.

Коли студія приступила до створення третьої частини, питання зовнішності Геральта знову постало на порядок денний. Як розповів Eurogamer провідний художник з персонажів Павло Мельничук, він хотів підкоригувати деякі деталі, наприклад, форму носа. Але команда прийняла свідоме рішення не чіпати модель: персонаж уже став упізнаваним, і ризикувати було не можна:

"Якщо подивитися на профіль Геральта: у нього неймовірний профіль, але кінчик носа знаходиться на одній прямій лінії з чолом, як у греків, і це не підходило до його обличчя, тому ми хотіли це виправити. Але ми цього не зробили. Ми прийняли рішення: "Гаразд, це Геральт, він упізнаваний, людям подобається наш персонаж. Ми пропускаємо. Ми не можемо повторити цю помилку ще раз"".

Щодо "Відьмака 4", який розробляється на рушії Unreal Engine 5, технічно можливостей для змін знову предостатньо. Але Мельничук підкреслює: чіпати обличчя Геральта не планують. Єдиний виняток, жартує він, - це Генрі Кавілл.

Раніше ми розповідали, що в CD Projekt RED випадково "спалили" управління "Відьмак 4", поки грали в третю частину.

Вас також можуть зацікавити новини: