Розробники намагалися збільшити різноманітність і динаміку в боях.
Santa Monica Studio та Sony продовжують розповідати глядачам про одну з найочікуваніших ігор року — God of War Ragnarök. Цього разу творці екшену опублікували великий ролик, в якому детально розповіли про всі нюанси і особливості бойової системи.
У майбутньому проекті у Кратоса з самого початку будуть сокира Левіафан і Клинки Хаосу. Це дозволило розробникам ускладнити дизайн стартових ворогів. Santa Monica Studio в цілому намагається урізноманітнити бестіарій в God of War Ragnarök за допомогою рядових супротивників і міні-босів.
Чимало уваги в ролику приділено покращеній механіці щитів. У попередній частині вони потрібні були тільки для парирування і блоку ворожих атак. А тепер щити дозволяють активувати спеціальні вміння і відрізняються за властивостями. Наприклад, маленькі зразки дають більше часу на відбиття удару, але блокують менше вхідних пошкоджень.
Поведінка Атрея в боях теж піддалась змінам. Хлопчик подорослішав і став більш досвідченим, тому він рухається швидше і атакує впевненіше. Син Кратоса застосовує цілі комбінації умінь для знищення супротивників. При цьому Атрей все ще покладається на лук і дальні атаки в значній мірі. І хоча допомога персонажа буде відчутною, основна робота лежить на плечах головного героя.
Рухи Кратоса теж стали трохи швидшими. Однак основний інструмент мобільності протагоніста — це Клинки Хаосу. Тепер вони дозволяють притягатися до окремих вертикальних платформ і швидко змінювати позицію.