Нанокостюм із Crysis був настільки відомим, що главі Crytek доводилося пояснювати вченим, що він не справжній

Главу Crytek Джевата Йерлі кілька разів запрошували виступити на наукові конференції.

Співзасновник Crytek Джеват Йерлі створив один із проривних шутерів 2000-х років. Але, як виявилося, його знаменитий нанокостюм із Crysis ледь не привів Єрлі на наукову сцену, де він цілком міг би виступати в ролі гостя-зірки серед дослідників нанотехнологій.

У нещодавній розмові з журналістами з PC Gamer Йерлі згадував: його одного разу запросили прочитати доповідь на великій конференції з нанотехнологій, коли студія якраз просувала Crysis і всюди світилася фірмовим нанокостюмом. При цьому на конференції явно вважали, що розробники дійсно створили проривну технологію:

"Але ж у нас усе було несправжнє! Я подумав: "Треба ж, люди повірили, що ми займаємося реальною наукою"".

За словами геймдизайнера, саме незадоволеність тим, що Crysis просто розвивав ідеї Far Cry, змусила команду придумати щось яскраве і видатне. Так у гру увійшов нанокостюм, який давав змогу гравцеві почуватися сильнішим, швидшим і навіть ставати невидимим: "Ми переглянули культові шутери. Від Halo до Half-Life, і зрозуміли: потрібен герой у незвичайному спорядженні, яке дає змогу обирати різні стилі бою."

Концепт носив на собі відтінки супергеройських фільмів, і тому довгі місяці художники Crytek намагалися знайти дизайн, не схожий на костюми з коміксів: "У підсумку ми зупинилися на ідеї м'язового костюма, де волокна і технології синхронізуються з тілом. Він і мав футуристичний вигляд, і давав гравцеві можливість змінювати свій підхід до боїв на льоту".

Раніше ми розповідали, що творець Mario Шигеру Міямото придумав труби для Маріо після того, як побачив водостічну систему на вулиці в Кіото.

Вас також можуть зацікавити новини: