Гравці можуть використовувати функцію призупинення забігу в якості повноцінної точки збереження.
Нещодавно студія Housemarque випустила для PS5-ексклюзиву Returnal оновлення, яке мало трохи спростити проходження гри. Воно додало можливість призупинити свій забіг і покинути сесію. А після повернення користувач продовжував з попереднього місця. Однак у разі смерті гравець все одно переносився на початок, як і наказують правила "рогалика". Функція призупинення позиціонувалася в якості невеликого послаблення. Наприклад, якщо користувачеві потрібно терміново відлучитися від консолі, то йому не доведеться втрачати накопичений під час забігу прогрес. Ось тільки умільці вже з'ясували, як застосувати нововведення, щоб зробити проходження Returnal набагато легшим.
Секретом поділився ігровий журналіст Джозеф Яден. Як виявилося, користувачам всього лиш потрібно призупинити проект і завантажити збереження в хмару. Якщо персонаж помре, потрібно завантажити їх назад. Тоді гравець повернеться до точки, де раніше закінчив проходження. Користувачі вільні застосовувати цей трюк постійно і поступово рухатися вперед. За словами Ядена, тільки таким способом він зумів завершити Returnal, адже на чесний забіг у нього не вистачає часу.