У грі буде величезна кількість занять.
Керівник Bethesda Game Studios Тодд Говард став гостем у подкасті Kinda Funny Xcast. Під час розмови з журналістами він розкрив багато цікавої інформації про майбутню екшен-RPG Starfield.
У грі присутні понад тисячу планет, які створені за допомогою процедурної генерації. Однак частина з них включає унікальний контент — міста, завдання, випадкові події тощо. У міру дослідження космосу гравець буде поступово бачити локації і брати квести, які спроектовані розробниками в ручному режимі.
Живність зустрічається тільки на 10% планет. Пошук населених космічних світів стане мотивацією для вивчення галактичних просторів. Серед тварин є як ворожі, так і нейтральні. Вони можуть вступати в бійки між собою. На окремих планетах будуть різні біоми, а на деяких — тільки один. Є й порожні світи, де гравці нікого не зустрінуть. Це наслідок створення величезного космосу за допомогою процедурної генерації. Зате на кожній планеті можна провести сканування, а отримані дані — продати за кредити.
Захоплені кораблі вдасться поліпшити, але спочатку їх потрібно зареєструвати в космічному порту. Не менш корисною буде і система аванпостів. Бази на планетах можна пов'язувати між собою для торгівлі. Це стане основою економіки в Starfield. А ось рибалка в грі не передбачена, в тому числі і на мирних аванпостах.
Супутники будуть реагувати на рішення користувачів і можуть розсердитися, якщо їм щось не сподобається. Романтичні лінії реалізовані з чотирма соратниками з організації "Сузір'я". Тільки ці союзники мають власні ланцюжки завдань. Але якщо гравці захочуть, то зможуть обійтися без компаньйонів. А ще є опція сформувати команду виключно з роботів.