4 червня в Києві відбудеться масштабна маркетингова подія MRKTNG MRTHN 2025 від онлайн-медіа MMR і бізнес/медіа бюро Ekonomika+. Генеральним інформаційним партнером стала 1+1 media. На івенті обговорять важливість сенсу й наповнення кампаній, роль креативу, а також принципи формування брендів.
Марафон збере топових маркетологів, креативників і комунікаційників України, кожен з яких поділиться інсайтами, які допоможуть втілити правильні маркетингові стратегії. Цьогорічна тема події — "Під сонцем інсайтів" – натхненна баладою Івана Драча, де навіть сонце сходить не випадково, а щоб запалити думку.
Ведучими події стали Володимир Рабчун, ведучий 1+1 media, та Ірина Прокоф’єва, ведуча 1+1 Марафон, спеціальна кореспондентка ТСН. Тиждень.
Реєстрація вже відкрита на mrktng.mmr.ua.
Під час події порушать такі питання:
Під час події своїми інсайтами поділяться:
та неймовірний склад інших експертів.
У межах марафону — нагородження найсильніших маркетингових кейсів року X-RAY.
Слідкуйте за оновленнями програми на сайті і сторінці MMR у Facebook та Telegram. Розширюємо кордони ідей і межі рішучості разом!
Сонце вже сходить. Побачимось під його світлом. Під сонцем інсайтів MRKTNG MRTHN 2025
Генеральний партнер: Ощадбанк
Генеральний інформаційний партнер: 1+1 media
Реєстрація за посиланням: mrktng.mmr.ua — хапайте свій квиток першими.