Прес-секретар Зеленського розповіла про три професійних правила і головні досягнення на посаді

Мендель вважає одним з основних завдань для працівників комунікаційної сфери зміну іміджу України у світі.

Прес-секретар президента України Юлія Мендель розповіла про три професійних правила, які виробила за час перебування на посаді, та про свої головні досягнення.

Вона написала у Facebook: «Сьогодні 7 місяців, як я на теперішній посаді, а цього місяця виповнюється три роки, як потрапила в комунікації».

Мендель поділилася трьома правилами для «комунікаційників», які виробила за цей час.

Читайте такожЗеленський прокоментував скандал довкола Мендель, яка штовхнула журналіста (відео)

За словами, Мендель перше правило полягає у тому, що «меседж без контексту не має значення».

«Які б меседжі не хотів донести спікер, поки він не створить контексту для інтерв’юерів, усе сказане ним може бути поставлене в контекст розуміння ситуації інтерв‘юерами. Одним словом, я розумію не те, що ти кажеш, а те, що я чую. Ось чому інтерв‘ю - один з найскладніших жанрів», - переконана речниця глави держави.

Друге правило в комунікаціях, на переконання Мендель, - це відсутність виправдань.

«Не треба виправдовуватися. У кожній ситуації має бути чітко зважена межа: де закінчується пояснення позиції, а починається виправдання. Виправдання ставить одразу у програшну позицію, адже спікер наче вже визнає провину за собою. Тому меседж позиції має бути чітким, лаконічним, він має заводити аудиторію на ваше інформаційне поле, а не відбивати напад на території нападників. Інформаційні атаки в більшості абсурдні і нелогічні. Тому варто пояснювати, чому вони нелогічні, відкриваючи реальність, а не виправдовуватися. Виправданнями не перемогти», - зауважила прес-секретар Володимира Зеленського.

Третє правило, за словами Мендель, – це те, що «комунікація ніколи не діятиме без суті».

«Якщо немає ідеї, лідера, події, не буде і якісної комунікації. Не беріться комунікувати непотріб. Це нівелює ідею і якісних комунікацій, і високої професійності, і сенсу життя. Комунікація непотребу чи порожнечі - це обман. А ніхто з нас не хоче присвятити життя обману», - вважає вона.

Серед досягнень минулого року Мендель вважає перший профайл президента Зеленського у The New Yorker та першу обкладинку Time з ним.

«Хоча основна заслуга тут, звісно, не прес-служби, а самого Володимира Зеленського. Поки український президент перетворюється на одного із найвпливовіших людей у світі, нам, українцям, варто очікувати ще більше приємних новин у 2020», - зауважила вона.

На переконання Мендель, якісні комунікації змінюють і країну.

«Тому круто, коли ми з вами на стороні світла. На сьогодні для нас, комунікаційників, є важливі завдання. А саме: змінити імідж України на міжнародній арені, змінити його для нас, українців, пояснити, що в єдності наша сила і що в нас, українців, чимало причин почуватися переможцями, адже ми такі і є», - резюмувала вона.