Французька група "Публісіс" (Publicis) і американська компанія "омнік" (Omnicom) оголосили у Парижі про злиття на паритетних засадах в найбільший у світі рекламний холдинг.
Після злиття з'явиться "Публісіс омнік груп" (Publicis Omnicom Group), акції якого належатимуть обом сторонам у співвідношенні 50 на 50 відсотків. Цінні папери холдингу будуть розміщені на фондових біржах Парижа і Нью-Йорка. Про це сказано в офіційній спільній заяві компаній, опублікованій сьогодні у столиці Франції, повідомляє ИТАР-ТАСС.
По темі: У США два авіагіганти об'єднаються в найбільшу в світі авіакомпанію
Сторони назвали угоду "злиттям рівних". Майбутнє підприємство має намір "пропонувати першокласні послуги на ринку зв'язку, реклами, маркетингу та цифрових технологій". Ринкова капіталізація холдингу оцінюється в 35,1 млрд доларів (26,5 млрд євро).
За оцінками фахівців, "Публісіс омнік груп" контролюватиме 20 відсотків ринку світової реклами.