"Львівське" підтримує "Лігу Дужих" — футбол для незламних

Реклама

Новина підготовлена і розміщена на правах реклами.

До 310-річчя Львівської пивоварні ТМ "Львівське" презентувала оновлений дизайн своєї лінійки та розпочала підтримку соціального проєкту "Ліга Дужих" — ініціативи, що об’єднує ветеранів і людей з ампутацією, навколо футболу.

"Ліга Дужих" — це соціальна ініціатива Української асоціації футболу, спрямована на розвиток ампфутболу в Україні та підтримку ветеранів. У 2025 році ТМ "Львівське" стала офіційним партнером проєкту, виділивши майже 2 мільйона гривень. Частину коштів бренд вже передав на підтримку Ліги.

Зокрема, під час церемонії нагородження Весняного кубку, який об’єднав у турнірі учасників з усієї країни, генеральний директор PJSC Carlsberg Ukraine Олег Хайдакін вручив спеціальну відзнаку найкращому бомбардиру — "Лев кубку". Вона є аналогом "Лева матчу", якого українські вболівальники традиційно обирають під час ігор національної збірної. 

"Ліга Дужих — це не просто футбол. Це історії сили духу і приклад, що жодні обставини не здатні зупинити тих, хто має справжній характер", — зазначив Олег Хайдакін.

Підтримка спорту та реабілітації є одним із ключових напрямів соціальної відповідальності PJSC Carlsberg Ukraine. У межах ініціативи "Лев матчу", яка діє з 2021 року, українські вболівальники голосують за найкращого гравця збірної, а кожен голос конвертується у гривню. У 2024 році завдяки цій активності та додатковій підтримці компанії було зібрано 1,4 мільйона гривень, які передано на напрям "Медична допомога" через партнера — UNITED24.

Одночасно з соціальними ініціативами бренд "Львівське" оновив дизайн усієї лінійки: "1715", "Світле", "Безалкогольне", "Лев Біле", "Лев Темне" та "М’яке". Новий дизайн поєднує історичну глибину з сучасною естетикою, а також містить новий сорт — "Львівське Спадок", створений спеціально до ювілею Львівської пивоварні.

"Редизайн — це важливий крок у розвитку бренду. Він посилює візуальну ідентичність, робить упаковку більш сучасною та привабливою, і при цьому зберігає автентичний стиль", — прокоментував Костянтин Лось, директор з маркетингу локальних брендів PJSC Carlsberg Ukraine.

Новина підготовлена і розміщена на правах реклами. Даний матеріал призначений для осіб віком від 18 років. Редакція не несе відповідальність за перегляд матеріалу особами до 18 років.