Бренд заявляє, що після 24 лютого 2022 року не здійснював жодних поставок у РФ і не має там офіційних точок продажу чи складів.
Щоб довести прозорість діяльності, 14 серпня 2025 року Дарина та Юлія Бурковські, засновниці бренду, в інтерв’ю Василю Тимошенко зробили безпрецедентну заяву: пообіцяли 1 000 000 гривень кожному, хто надасть перевірені документальні докази офіційних поставок брендом "Sister’s Aroma" чи тими, хто має офіційний дозвіл на використання бренду "Sister’s Aroma", - в РФ після початку повномасштабного вторгнення рф в Україну. Бренд заявляє, що після 24 лютого 2022 року не здійснював жодних поставок у РФ і не має там офіційних точок продажу чи складів.
Ця ініціатива — не лише публічна демонстрація впевненості бренду, а й інструмент протидії інформаційним атакам:
Суспільство позитивно сприйняло такий крок бротьби з інформаційними атаками, тим більше, що за місяць після заяви жодних документальних доказів про факт офіційного постачання продукції Sister’s Aroma в РФ не було надано.
Щоб унеможливити навіть непряме потрапляння продукції на ринок агресора, Sister’s Aroma ввела суворі правила у договорах із дистриб’юторами та покупцями:
Також, варто звернути увагу, що кожен покупець та дистрибʼютор дуже глибоко перевіряється на предмет наявності звʼязків з рф. Тільки після ретельної перевірки Sister’s Aroma приймає рішення щодо співпраці.
Сьогодні вести бізнес в Україні та одночасно продавати продукцію в РФ практично неможливо, через контроль на державному рівні. Більше того, Sister’s Aroma наголошує на колаборації з державним конструкторським бюро "Луч" — розробником ракети "Нептун".
За словами бренду, перед подібними партнерствами компанію перевіряють на державному рівні, і жодних ознак співпраці з росією не виявлено.
Після припинення офіційних продажів у РФ з’явилися масові фейки:
В умовах війни навіть натяк на співпрацю з країною-агресором сприймається як зрада. Тому поява чуток про Sister’s Aroma одразу викликала хвилю обговорень у медіа та соцмережах.
Однак у відповідь бренд бренд має сильну позицію:
В умовах інформаційних атак, засновниці бренду закликають мислити критично, спиратись на документально перевірені факти та перевіряти інформацію. Зараз як ніколи важливо єднатись, підтримувати економіку країни та допомагати не словом, а ділом.