Інтернет-користувачам запропонували дізнатися, чий насправді Крим.
Для російських інтернет-користувачів 23 серпня - в день початку роботи "Кримської платформи" запустили рекламу з прямою трансляцією на відкриття заходу.
Таким чином планували показати одурманеним російською пропагандою реальний стан справ в питанні Криму, каже організатор запуску реклами, голова правління в Інституті інформаційної безпеки Артем Біденко. Про це він заявив у коментарі сайту "Обозреватель".
"Запуск банерної реклами на російські сайти – задум, який ми системно і технічно налагоджено проводили протягом декількох тижнів разом з представниками міністерств закордонних і внутрішніх справ. Перед нами стояло завдання – дозволити користувачам інтернету з території Росії дізнатися, так чий же Крим насправді ", – розповів учасник акції.
За його словами, напередодні, починаючи з 11-ї години росіяни при вході на популярні сайти бачили рекламний баннер з написом "Дізнайся, чий Крим". Після натиснення на нього користувач переходив на сторінку з трансляцією відкриття "Кримської платформи".
За словами Біденка, після того, як рекламу почали широко використовувати на окремих Телеграм-каналах, її через кілька годин заблокували.
"Вважаю, що задум увінчався успіхом і реакцією я задоволений", – резюмував він.