"Сервіс - біль": клієнтка "Нової Пошти" обурилася якістю доставки й показала фото

У компанії пообіцяли розібратися з інцидентом.

Клієнтка "Нової Пошти" залишилася незадоволена кур'єрською доставкою компанії, заявивши, що отримала посилку від кур'єра в "сумному" стані.

Про це Ольга Кондакова написала на сторінці в Facebook.

Дівчина уточнила, що компанія тричі переносила доставку, при цьому перші терміни й час були узгоджені з нею. 

"Не буду описувати перипетії спілкування з операторами і кур'єрами, з 4-ї спроби все-таки доставили, але видно сильно по машинах нещасну коробку пошвиряли, тому що виглядає вона вся не дуже, а з однієї зі сторін взагалі сумно. На фото нижній кут, ось так вона і приїхала. Наша подарункова коробка, яка всередині, теж надірвана, ну і пом'яті там порядно всі коробки... Сервіс - біль", - написала вона.

Клієнтка припустила, що подібні труднощі можуть бути пов'язані з передсвятковим періодом, проте констатувала: "враження, звичайно, неприємні".

Читайте також"Заплатила за посилку двічі": клієнтка поскаржилася на проблеми з "Новою поштою"

У коментарях представник "Нової Пошти" попросив уточнити номер накладної, після чого спитав, чи не постраждав вміст посилки. Він також запевнив, що деталі інциденту вже встановлюються.

"Все на місці, але кілька пом'ято. Всередині - коробки з детальками для пряникових будиночків, які потрібно зібрати. Завтра зможу перевірити, чи цілі вони", - написала у відповідь клієнтка.

Вас також можуть зацікавити інші новини: