Клієнтка НП заявила, що залишилася без грошей та посилки / фото УНІАН

Клієнтка "Нової пошти" з міста Рівне поскаржилася, що через технічний збій була вимушена заплатити за посилку двічі.

Про це вона написала на сторінці компанії у Facebook.

"Хочете зіпсувати собі вечір? Оплатіть посилку картою на "Нова пошта". Не вийшло за першим платежем, завис термінал? Нічого, давайте ще і ще. А потім бац! Відмова, недостатньо коштів. Чому? Бо платіж був успішно проведений ще першого разу. При чому з моєї карти списані гроші, але на рахунок НП не надійшли", - пише Анна Печенюк. 

Відео дня

За її словами, це сталося у рівненському відділенні №5.

Читайте також"Нова пошта" відправила посилку за "липовим" номером телефону й дала дивну пораду обуреному клієнту

"Півгодинний консиліум співробітників, численні перезавантаження програм, фрази пошепки "Ось же перший платіж, написано успішно", "Для чого так швидко наступні робилися?" і вже мені, закочуючи очі, "Ви не хочете розуміти" і "Посилку вам не віддамо, не буде ж працівник свої гроші закладати". В результаті наради мені було запропоновано оформити заяву на повернення грошей", - розповіла клієнтка.

У підсумку, стверджує Печенюк, вона залишилася без 2264 гривень, посилки та щирих вибачень. Вона додала, що вже подала заяву на повернення грошей.

скріншот

На інцидент у коментарях відреагував представник "Нової пошти".

"Ситуація наразі під нашим контролем знаходиться. Ми направили запит колегам з фінансового відділу аби уточнити всі деталі. Щиро перепрошуємо за завдані незручності, ми будемо намагатися все виправити якнайшвидше", - йдеться у відповіді співробітника компанії.

Як повідомляв УНІАН, раніше "Нова пошта" оприлюднила графік роботи відділень та адресної доставки на новорічні та різдвяні свята.