В успішній компанії має панувати культура відкритості та відповідальності – Шимків

Корпоративна культура є одним з ключових факторів, який визначає успішність компанії та її стрімкий розвиток на ринку, каже Шимків.

Бізнес має бути орієнтований на людей, а корпоративна культура є одним з ключових факторів, який визначає успішність компанії та її стрімкий розвиток на ринку.

Про це голова ради директорів Darnitsa Group Дмитро Шимків розповів в інтерв’ю Андрію Федоріву, автору YouTube-каналу FEDORIV VLOG.

"Здорова культура компанії – це відкрита культура, у межах якої люди можуть відверто говорити про проблеми та виклики, з якими стикаються на будь-якому рівні роботи. Також це культура ієрархії відповідальності: люди на будь-якій посаді обмінюються інформацією, щиро вболівають за майбутнє організації та розуміють, що відповідають за нього, – наголосив Дмитро Шимків під час розмови. – Вони мають чіткі, вимірювані показники успіху та прагнуть ще більшого. Але не страждають від жорстокої конкуренції одне з одним. Мій досвід показує, що найкращі результати дають ті компанії, де кожен може добігти до цілі".

Шимків ставить у приклад фармацевтичну індустрію. За даними інфографічного довідника "Фармацевтика України-2021", фармвиробництво – хоч і не найбільша, але одна з найпродуктивніших галузей економіки України. У 2020 році середня зарплатня у цій сфері була вдвічі вище, ніж у переробній промисловості, і складала понад 21 тис. грн. Галузь забезпечує роботою понад 24 тис. українців.

У самій лише фармацевтичній компанії "Дарниця" працює понад тисяча людей, і кожен – від стажера до топменеджера – зробив свій внесок в її розвиток. Зокрема, "Дарниця" за ще не завершений 2021 рік на 20% підвищила свій загальний дохід: за прогнозами він складе до 160 млн доларів. 

До речі, "Дарниця" входить у топ-20 кращих роботодавців за дослідженням одного з українських кадрових порталів. Компанія знаходить та заохочує амбітних і талановитих співробітників, створюючи всі умови для комфортної роботи.

Фармвиробник активно розвиває систему корпоративного навчання для співробітників та програму залучення студентів до стажування. Потім кожен другий стажер залишається у "Дарниці" як повноцінний працівник, зацікавлений у своїй роботі. Для обміну думками працює платформа Idea Box, де кожен  працівник може внести свої пропозиції для оптимізації бізнес-процесів, комунікацій тощо.

А восени цього року у рамках диджиталізації компанія запустила корпоративну соціальну мережу Workplace, у якій зареєструвалися 100% працівників. За словами очільників компанії, це дозволяє спростити спілкування між керівництвом та підлеглими, залучити увесь персонал до комунікації, незалежно від етапу виробництва.

"Фармацевтичний сектор в Україні швидко змінюється, адже багато ресурсів вкладається в інновації на виробництві. "Дарниця" не виключення. Ця компанія динамічно розвивається та має великий вплив на фармацевтичний ринок", – зазначив Шимків.

Раніше в інтерв'ю Дмитро Шимків розповідав, що "Дарниця" є головним постачальником ліків для українців. 95% продукції компанії потрапляє на полиці вітчизняних аптек або централізовано закуповується медичними установами.