"Його там немає": клієнтка "Нової пошти" не може забрати посилку через "зникнення" відділення

У компанії обіцяють розібратися з інцидентом.

Клієнтка "Нової Пошти"з міста Одеса заявила, що кілька діб не може забрати свою посилку через нібито переїзд відділення.

Про це вона написала на своїй сторінці в Facebook.

"Нова пошта - філія пекла на землі. Третій день з'ясовуємо, де знаходиться посилка. На сайті й в додатку зазначено, що відділення 145 в Одесі знаходиться за адресою Вільямса, 50а, але його там немає. Потім співробітники сказали, що воно переїхало на Вільямса 50/1... і вгадайте з трьох разів який результат? Там відділення теж немає", - пише клієнтка.

При цьому вона додала, що за послугу переадресації посилки потрібно оплачувати додатково - про це клієнтці нібито сказав співробітник компанії. 

"І ніхто навіть не намагається вибачитися", - додала вона.

У коментарях представник "Нової Пошти" попросив надати номер накладної для перевірки інформації та з'ясування обставин інциденту.

Раніше інший клієнт "Нової Пошти" запідозрив службу доставки в шахрайських діях через, за його словами, недбале надання послуг.

Вас також можуть зацікавити новини: