В ігрової індустрії є велика проблема: у нас занадто багато ігор, - Bloomberg

За останні 4 роки кількість ігор, що вийшли в Steam за рік, збільшилася в 2 рази.

Ігрова індустрія переживає складний період скорочень і стагнації, але, як вважає журналіст Джейсон Шраєр з Bloomberg, головна причина криється не тільки в невдалих проєктах або економічних ризиках. Проблема очевидніша: ігор виходить занадто багато.

За даними SteamDB, у 2024 році в Steam з'явилося 18 626 нових проєктів. Для порівняння, у 2020-му їх було всього 9 656 - зростання майже вдвічі за 4 роки. Доступні інструменти розроблення, зниження порога входу та зростаючий інтерес до ігор призвели до перенасичення ринку.

На відміну від кризи 1980-х, коли ринок обвалили низькоякісні проєкти, сьогодні ситуація інша - багато нових ігор зроблено якісно. У 2025 році вже понад 120 проєктів отримали понад 80 балів на Metacritic, але навіть це не гарантує успіху.

Справжніми хітами стають лише деякі, які отримали 90 і вище, інші ризикують загубитися серед тисяч релізів.

Для студій, які вкладають сотні мільйонів доларів і роки праці в один проєкт, така конкуренція стає серйозним випробуванням, каже Шрайєр. Ринок перенасичений, і пробитися в ньому все важче, навіть тим, хто робить чудові ігри.

Раніше Джейсон Шрайер повідомляв, що видавець GTA 6 хотів воскресити скасовану гру Xbox, але угода зірвалася. Як повідомляє журналіст, сторони не домовилися про довгострокові права на володіння брендом Perfect Dark.

Вас також можуть зацікавити новини: