NieR: Automata врятувала японські ігри / Фото - PlatinumGames

Коли PlatinumGames випустила NieR: Automata у 2017 році, японська ігрова індустрія переживала важкі часи, намагаючись зрозуміти, куди рухатися далі

За словами колишнього президента Playstation Шухея Йошіди, саме NieR стала грою, яка повернула японські студії до їхнього коріння і показала, що можна успішно працювати на основі своєї культури, не слідуючи західним трендам.

До виходу NieR японські розробники намагалися наздогнати модні тенденції, які не завжди приносили успіх. Але з релізом гри стало зрозуміло, що локальний підхід, заснований на унікальній культурі Японії, має шанс на міжнародне визнання.

Відео дня

NieR справила великий вплив на інші ігри, надихнувши безліч проєктів, таких як Stellar Blade. Натхнення від успіху NieR було помітно і в інших жанрах, а сама гра, завдяки унікальним наративним рішенням, швидко набула культового статусу.

Раніше ми розповідали, що Square Enix проведе презентацію на честь 15-ї річниці NieR. Деякі гравці сподіваються, що там студія анонсує нову частину серії.

Вас також можуть зацікавити новини: