МАУ запровадив послугу з продажу товарів Duty Free онлайн

З 15 січня 2019 року почали діяти нові норми провезення ручної поклажі на всіх рейсах авіакомпанії МАУ, що не передбачають безкоштовне перевезення товарів Duty Free.

Українська авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» (МАУ) запровадила нову послугу Smart Duty Free, що передбачає доставку товарів з онлайн каталога на борт літака за спеціальною ціною.

Читайте такожПригоди без зайвого багажу: 6 порад для бюджетної та комфортної подорожі

"Тепер ви можете обирати Duty Free товари топових міжнародних брендів та українських виробників в онлайн каталозі партнера МАУ – Duty Free Americas. Замовляйте онлайн заздалегідь, сплачуйте та отримуйте на борту за спеціальною ціною", - повідомляється в інтернет-розсилці від МАУ.

Замовлення можна зробити, якщо до міжнародного рейсу залишилось 12 годин (або 24 години - для далекомагістральних рейсів).

Як раніше повідомляв УНІАН, з 15 січня 2019 року почали діяти нові норми провезення ручної поклажі на всіх рейсах авіакомпанії МАУ. При цьому будь-які додаткові особисті речі, в тому числі пакети Duty Free, з цього моменту повинні бути упаковані в місце ручної поклажі. Водночас у більшості авіакомпаній товари Duty Free, куплені безпосередньо перед вильотом в аеропорту, можна проносити на борт без доплати за додаткове місце ручної поклажі. Саме цей пункт викликав найбільше невдоволення від нових правил МАУ.